fredag 7 september 2012

Axel, Olle, Kent...

...Mats, Sven, Lars, Bert är några av de namnförslag jag fått i kommentarer. Jag tackar! Det känns jättekul och jag uppskattar verkligen förslagen! Det blir nog en namntävling vad det lider...

Nu är det inte mer än ungefär 350 kvar till 150 000 besökare! Det ser alltså ut som det blir dragning lördag eller söndag. (Jag tar med alla kommentarer lagda fram till dragningen kl 20:00)

Jag har sålt en del garn och fått positiva signaler från Tålamodspåsen, Ulliga, gulliga, färgglada och Queen Mudd. Queen Mudd stickar mössa och Tålamodspåsen har börjat sticka en kofta i Rune och det ska blir så spännande att se hur det blir!

När jag lagt undan garn till beställningar - och till utlottningen - är det inte så mycket kvar av min första leverans. Jag bestämde mig därför för att sälja även en del av det garn jag tänkt ha själv. Så nu har jag dessa härvor till försäljning:



Det är snart dags att klippa får och lamm igen, och den här gången tänker jag skicka iväg lite mer för spinning. Fast det tar ju lite tid innan man får tillbaka det som garn.



2 kommentarer:

heidi sa...

så roligt det är med länkar till bloggare som har köpt garnet och börjat sticka med det!

det är verkligen mycket rolig läsning, dom verkar alla vara jättenöjda:)

maliz sa...

Grattis Annika!
Nu har du haft 150.002 besökare.

Trevlig helg önskar
maliz