söndag 19 september 2010

Mera kofta

Nu har jag satt ihop ärmarna och livet på min röda flätstickade kofta och håller på med oket. Är nästan framme vid halsringningen, bara några varv kvar. Den här ska dessutom få en huva, men jag får fundera lite på hur jag ska utforma den för i beskrivningen ser den lite konstig ut så den behöver ändras.




Jag stickar med ett garn jag köpte när jag var i Peking i januari, samma kvalitet som den bruna och den gröna.




Idag är det valdagen och jag tänker sticka framför tv:n och datorn mest hela dagen. Man kan ju följa sammanräkningen på val.se!

Räknar med att komma en bra bit på koftan, kanske till och med hinner börja på huvan.

2 kommentarer:

Ingela sa...

Flitiga du! Man kan knappast ta mist på ditt stora intresse :-)

Du måste ha många vackra koftor i din samling den hr blir nog jättesnygg. Den förra var urläcker!

Skräddardotter sa...

Vilka vackra koftor du gör!Tack för titten!