fredag 29 januari 2010

Kreativ Blogger Award!


Jag har, av TvåÄndsStickan, fått den finaste utmärkelse jag kan tänka mig : Kreativ!
Det har hänt att personer sagt att de blivit inspirerade av min blogg och då blir jag också så glad!
Till den här utmärkelsen hör att man ska berätta sju saker om sig själv, får se om jag klarar så många utan att nagga på min privata sfär:
1. Jag gillar att sticka i ull, men klarar inte alpacka för det känns liksom inte i händerna.
2. Jag har egna får och vill ha garn av deras ull, men det går trögt med att rensa och få iväg det.
3. Startar konsekvent fler arbeten än jag avslutar.
4. Jobbar som lärare och tycker det är det bästa jobb som finns.
5. Pluggar kinesiska och planerar fler resor till Kina.

6. Tycker alldeles för mycket är roligt och hinner aldrig allt jag vill!
Det får räcka, det här handlar ju trots allt mer om den kreativa sidan än om min person (som inte är fullt så intressant).
Tack för utmärkelsen!

1 kommentar:

Anna sa...

det där är nog många som känner igen, att man aldrig hinner allt man vill, tyvärr :)