onsdag 28 oktober 2009

Cabaret!

Det har inte blivit så mycket stickat i höst, mer än på tåget, eftersom jag hjälpt till att sy teaterkläder till Cabaret. Men nu är det snart dags för premiär! På lördag närmare bestämt. Det blir en föreställning fylld av 30-talsglitter och glamour! Jag har inte fotograferat och visat så mycket eftersom kostymören ville att det mesta ska bli en överraskning, men här är i alla fall en sidenklänning som Sally Bowles kommer att bära. Mer om Cabaret-föreställningen kan man läsa här.


Imorgon ska jag vara med på genrep, sen ska jag hålla i underhållet av kostymerna och laga om något går sönder. Det betyder tyvärr att jag missar stickkaféet imorgon också, nu längtar jag verkligen efter stickträffar!

1 kommentar:

Inger sa...

Emcee och Sally Bowles är toppen liksom sångare/dansare och kläder förstås!!!