lördag 25 februari 2012

Sox

Sockarna från Think outside the sox börjar ta form! Det här var egentligen lite för pilligt för mig, men jag gillar resultatet. Så pass att det nog får bli ett par till lite senare, men då med bara en färg på garnet. De ska egntligen ha ett varv rutor till, men eftersom jag inte är helt förtjust i blandningen med rött så lägger jag inte så mycket jobb på det. Nästa par får bli lite längre istället.




Det blir många trådar att fästa, även om jag stickar in "börje-tråden" så den är grejad redan från början.
Nu återstår tån och en avslutningskant upptill - och en sox till då....

Dessutom kan jag konstatera att mina sockblockers nog är lite små, de kommer ju inte att spänna ut nåt!

2 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Dom blir verkligen jättefestliga och fina!

Anna sa...

Men vilket arbete! Jag är imponerad, så fint!